Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за носачи и тампоните им.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за носачи и тампоните им.

    Здравейте. До колкото знам носачите се сменяват целите , а не само тампоните ,което ми е чудно ,но.... На няколко места в темата с ремонтите обаче чета , че колеги са сменявали и само тампони и цели носачи. Та въпроса ми е ...защо аджеба така се получава. Като чета , носачите и те изкарват по 15-20000км. та се чудя има ли смисъл.Моля споделете опит , че ми предстои смяна по някое време зимата. Благодаря предварително.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

  • #2
    сменяваш носачите и това с тампоните са глупости
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Ако шарнирите на носачите изкарваха поне 40-50 хил. по нашите лунни пътища, тогава да имаше смисъл само от тампони. Или поне жабарският инженерен мозък да беше направил шарнира отделно от носача, а не комклектно положение.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        Ако са ти здрави шарнирите можеш да си смениш само тампоните,тези на MOOG са кадърни и са по 18-20лв. за брой,а целият носач е около 120лв.SWAG също,те бяха по около 110лв.Иначе други марки като Birth например по добре не си вземай ,щото може и месец да не изкарат (самите тампони не издържат)
        Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V
        Fiat Uno 1.0 i.e

        Comment


        • #5
          В този ред на мисли някой може ли да ми каже къде преправят носачите, така че шарнирите се сменят защото искам да сложа powerflex, а на носач, чиито шарнир издържа средно 15/20 000км не слагам

          20лв за брой на тампон - според не си струва. Това са 40лв на носач без работата, а не се знае кога ще ти се скапе и шарнира и тогава пак трябва да сменяш. Аз сложих FRAP за няма 60лв бройката и вече 12 000км са ок, поради простата причина, че по-скъпите не оправдават цената си с издръжливостта, която имат.
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #6
            Благодаря Ви за отговорите. Просто се чудех - има 2 варианта и за това.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment

            Working...
            X