Здравейте. До колкото знам носачите се сменяват целите , а не само тампоните ,което ми е чудно ,но.... На няколко места в темата с ремонтите обаче чета , че колеги са сменявали и само тампони и цели носачи. Та въпроса ми е ...защо аджеба така се получава. Като чета , носачите и те изкарват по 15-20000км. та се чудя има ли смисъл.Моля споделете опит , че ми предстои смяна по някое време зимата. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за носачи и тампоните им.
Collapse
X
-
Ако шарнирите на носачите изкарваха поне 40-50 хил. по нашите лунни пътища, тогава да имаше смисъл само от тампони. Или поне жабарският инженерен мозък да беше направил шарнира отделно от носача, а не комклектно положение.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Ако са ти здрави шарнирите можеш да си смениш само тампоните,тези на MOOG са кадърни и са по 18-20лв. за брой,а целият носач е около 120лв.SWAG също,те бяха по около 110лв.Иначе други марки като Birth например по добре не си вземай ,щото може и месец да не изкарат(самите тампони не издържат)
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V
Fiat Uno 1.0 i.e
Comment
-
В този ред на мисли някой може ли да ми каже къде преправят носачите, така че шарнирите се сменятзащото искам да сложа powerflex, а на носач, чиито шарнир издържа средно 15/20 000км не слагам
20лв за брой на тампон - според не си струва. Това са 40лв на носач без работата, а не се знае кога ще ти се скапе и шарнира и тогава пак трябва да сменяш. Аз сложих FRAP за няма 60лв бройката и вече 12 000км са ок, поради простата причина, че по-скъпите не оправдават цената си с издръжливостта, която имат.Alfa Romeo 155 1.8TS
Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet
Comment
Comment